Beskrivning

En glad motionärs resa mot Hawaii!

tisdag 18 augusti 2015

Uppladdning inför Kalmar Ironman

(Skrivet Fredag 14:e Augusti)

Imorgon är det äntligen dags för Kalmar Ironman, årets stora mål och det jag jobbat mot sedan 3:e November 2014. Uppladdningen senaste 2 veckorna har varit en semester på östkusten med allt vad det innebär. Kanske inte optimalt men underbart härligt. Nu har vi varit på Öland sen i Torsdags då jag inledde med att registrera mig och hämta min nya ryggsäck. Efter det kollade vi lite fort i Kalmar innan vi drog ut till Öland. Fredagen inleddes med ett kort träningspass för att väcka kroppen och därefter incheckning av cykel och övrig utrustning i Kalmar. I skrivande stund är jag måttligt nervös och hoppas verkligen att kroppen och knoppen är med mig imorgon. Jag känner mig lite "krasslig" men det beror antagligen på nervositeten.



Nu är det dags att sova, håll tummarna för mig imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar